VILKÅR OG BETINGELSER

Vilkår og betingelser

1.1 I disse Vilkår og Betingelser bruges følgende udtryk med stort forbogstav, både i ental og i flertal. Disse udtryk har følgende betydning:

Sitly: 2Care4Kids Group BV, arbejder også under navnet Sitly, med den registrerede adresse (1012 KV) Amsterdam, Rokin 44-C, og er registreret hos Kamer van Koophandel (“Handelskammeret “) under registreringsnummer 56028458, momsnummer: NL851948844B01
Indhold: Al information, der er gjort tilgængelig for brugere via platformen, herunder, men ikke begrænset til, brugerprofiler.
Databank: data indsamlet af Sitly herunder profiler og andet Indhold.
Tjenesten: Tjenesten der tilbydes af Sitly til Brugeren, som beskrevet i artikel 3.
Bruger: person, der har oprettet en profil, og som gør brug af tjenesten. Dette omfatter både forældre og dagplejere/babysittere.
Servicebetingelser: disse Servicebetingelser.
Log ind oplysninger: Brugerens brugernavn og adgangskode, som han/hun bruger til at få adgang til profilen og gøre brug af tjenesten.
Intellektuelle ettigheder: alle rettigheder til intellektuel ejendom og tilhørende rettigheder, såsom ophavsret, varemærkerettigheder, databaserettigheder, handelsnavnsrettigheder og beslægtede rettigheder samt rettigheder til knowhow og ydelser på lige fod med disse rettigheder (lignende ydelser, ydelser der kan sammenlignes med en patenteret opfindelse).
Part: en part (Bruger og/eller Sitly) til disse vilkår og betingelser.
Privatlivspolitik: Sitly-politikken om beskyttelse af personlige oplysninger, tilgængelig på platformen.
Profil: En beskrivelse skrevet af brugeren og placeret af brugeren på platformen med en beskrivelse af ham/hende, herunder fornavn, køn, fødselsdato, lokation og eventuelt et billede.
Platform: Et hver online interface leveret af Sitly, hvor du kan få adgang til og bruge de tilbudte tjenester. Dette inkluderer Sitly-hjemmesiden, eventuelle tilknyttede underdomæner, apps til iOS- og Android-enheder, der tilbydes af Sitly.

2.1 Sitly forbeholder sig til enhver tid retten til at ændre og/eller tilføje til disse Vilkår og Betingelser. De seneste servicevilkår kan findes på platformen, eller du vil blive gjort opmærksom på dem, mens du bruger tjenesten. Hvis du fortsætter med at bruge tjenesten efter en ændring/tilføjelse til disse servicevilkår, accepterer du de reviderede og/eller udvidede servicevilkår uigenkaldeligt. Hvis du ikke accepterer de reviderede og/eller udvidede servicevilkår, er den eneste mulighed, der er tilbage, at ophøre med at bruge tjenesten og slette din profil.

3.1 Tjenesten giver dig mulighed for at oprette en profil, som kan ses af andre brugere og besøgende på platformen. Formålet med Tjenesten er via Platformen at samle privatpersoner, der søger midlertidig pasning hos en anden privatperson eller professionelle personer, der er villige til at tilbyde pasningstilbud til private. Brugere kan på baggrund af profilen danne sig en mening om andre brugeres egenskaber og kvaliteter.

3.2 Tjenesten består i at tilbyde adgang til databasen for forældre, babysittere eller barnepiger og dagplejere, som mod betaling kan kontaktes via Platformen med det formål at organisere børnepasning i fællesskab. På Platformen kan der stilles yderligere betingelser for, at Brugeren kan gøre brug af Tjenesten. Disse betingelser vedrører, sideløbende med andre forhold, måden, hvorpå profiler kan oprettes og placeres.

4.1 For at gøre brug af Tjenesten skal du oprette en Profil på den måde, der er beskrevet på Platformen. Det er udtrykkeligt forbudt at oprette en profil med navnet på en anden person. Under registreringen skal du angive loginoplysninger, som du kan bruge til at få adgang til din profil.

4.2 Du er personligt ansvarlig for at sikre, at dine loginoplysninger forbliver hemmelige. Det er ikke tilladt at videregive dine loginoplysninger til tredjeparter. Du er ansvarlig for al brug af tjenesten via dine loginoplysninger. Sitly vil antage, at du faktisk er den person, der bruger dine loginoplysninger. Hvis du ved eller har grund til at tro, at dine loginoplysninger er i hænderne på uautoriserede personer, skal du straks informere Sitly, uanset din egen forpligtelse til selv at træffe passende foranstaltninger, såsom at ændre dine loginoplysninger. Sitly er ikke ansvarlig for tab eller skade forårsaget af uautoriseret adgang til eller brug af platformen og/eller tjenesten af tredjeparter.

4.3 Sitly bevarer til enhver tid, uden varsel og uden at være ansvarlig over for dig, (i) retten til at foretage proceduremæssige eller tekniske ændringer og/eller forbedringer af platformen og/eller tjenesten og (ii) at fjerne eller blokere eller for at begrænse adgangen til tjenesten eller din profil (midlertidigt eller permanent).

4.4 Sitly er på ingen måde ansvarlig for eller erstatningspligtig over for dig for tab eller skader, der skyldes (midlertidig) utilgængelighed eller utilgængelighed af platformen og/eller tjenesten.

4.5 Sitly tilbyder ingen garantier, forpligtelser eller godtgørelser med hensyn til kvaliteten, sikkerheden, legitimiteten, integriteten eller korrektheden af platformen og tjenesten, medmindre andet er angivet i disse servicevilkår.

4.6 Du er personligt ansvarlig for køb og/eller korrekt funktion af den infrastruktur og pålidelige telekommunikationsfaciliteter (inklusive internetforbindelse), der er nødvendige for brugen af Tjenesten.

5.1 Sitly har ikke kendskab til og/eller involvering i Indholdet. Sitly er ikke en mæglingstjeneste. Formålet med tjenesten er udelukkende at samle udbud og efterspørgsel blandt babysittere og dagplejere. Sitly overvåger ikke kvaliteten eller andre Bruger-kendetegn. Sitly accepterer derfor intet ansvar for produktets kvalitet eller Brugernes egenskaber og er ikke ansvarlig for tab eller skade forårsaget af placerede reklamer eller udvalgte kandidater.

5.2 Du er forpligtet til at foretage et valg selv, at indlede drøftelser med kandidater, og for at lave (finansielle) aftaler på grundlag af dine egne ønsker og kriterier. Udvælgelsen af og beslutningen om at overlade pasningen af dit barn/børn til en Bruger, eller til at udføre børnepasningsarbejde for en forælder, ligger helt hos dig. Sitly har eftertrykkeligt ingen indragelse i kontakt mellem Brugere, som bruger tjenesten eller med eventuelle aftaler og/eller aftaler, der følges denne kontakt. Skulle du være utilfreds eller ønsker at klage over en Bruger, kan du rapportere dette via en email til info@sitly.dk.

5.3 Du er selv fuldt ansvarlig for alle handlinger, som du udfører ved hjælp af Platformen og/eller Tjenesten.

5.4 Tjenesten og dens tilknyttede database er udelukkende designet til individuelle brugere, der søger børnepasningstjenester og til personer, der leverer børnepasningstjenester på personlig basis. Det er strengt forbudt at bruge tjenesten eller dens database til at rekruttere personale til virksomheder, virksomheder eller andre enheder. At deltage i sådanne aktiviteter betragtes som en overtrædelse af disse servicevilkår. Hvis du bruger eller forsøger at bruge tjenesten til kommercielle rekrutteringsformål, forbeholder Sitly sig retten til at:
a. Beholde eventuelle abonnementsgebyrer betalt af dig.
b. Anvende yderligere sanktioner, herunder, men ikke begrænset til, at forbyde dig fra Tjenesten.
c. Tage retslige skridt for at inddrive skader og håndhæve disse vilkår.

5.5 Det er ikke tilladt for brugere og besøgende:
a. at gøre brug af andre værktøjer end dem, der er godkendt af Sitly til at søge på platformen eller i databasen, til at gøre brug af datamining, robotter eller andre metoder til at indsamle data eller til at bruge software og/eller hardwareværktøjer og/eller løsninger (i egen ledelse eller stillet til rådighed af andre) for at få adgang til oplysninger, der er stillet til rådighed via Databanken, eller for at spidere, skrabe, søge eller på anden uretmæssig måde gøre brug af og/eller se Databasen.
b. indsamle oplysninger om andre Brugere via tjenesten til andre formål end dem, der er nævnt i disse Servicebetingelser, uden udtrykkelig forudgående skriftlig tilladelse fra Sitly.
c. kopiere, offentliggøre, videresælge, anvende til kommercielle formål eller på anden måde stille Indhold opnået via tjenesten til rådighed for tredjepart.
d. engagere tredjepart til at udføre enhver af de foranstaltninger, der er nævnt i denne artikel.
e. at gøre unødvendig eller overdreven brug af Sitlys beskedsystem. Overdreven brug omfatter at sende en unormalt stor mængde meddelelser og/eller invitationer, der spammer andre brugere. Af denne grund begrænser vores Fair Use-politik antallet af beskeder og invitationer, der kan sendes til nye kontakter.
f. for at oprette en profil ved hjælp af en anden persons navn, detaljer eller legitimationsoplysninger. Du må kun oprette og administrere en profil for dig selv og sikre, at alle oplysninger, der gives, er nøjagtige og udelukkende vedrører dig.
g. at dele deres loginoplysninger eller give adgang til deres profil til en tredjepart. Hver profil skal udelukkende bruges af den person, der har oprettet den.

5.6 Brugere forventes at interagere med hinanden respektfuldt og ansvarligt på platformen. Sitly fremmer et sikkert og professionelt miljø for personer, der søger børnepasningstjenester, og for personer, der leverer børnepasningstjenester. Sitly forbeholder sig retten til efter eget skøn at afgøre, om en brugers adfærd anses for upassende, stødende eller forstyrrende for fællesskabet og serviceaktiviteter. Adfærd, der kan anses for upassende, omfatter, men er ikke begrænset til, chikane, misbrug, brug af stødende sprog, spam, mobning, diskrimination eller enhver anden adfærd, som Sitly anser for at stride mod formålet med et respektfuldt og sikkert miljø.

6.1 Du anerkender og accepterer at profilen og/eller andet indhold, som er til rådighed via tjenesten kan bruges af andre brugere. Du anerkender, at Sitly ingen indflydelse har på andre brugeres og/eller tredjeparters overholdelse af disse vilkår og betingelser.

6.2 Det er forbudt at placere indhold:
a. der er diskriminerende med hensyn til udseende, race, religion, køn, kultur, herkomst eller på anden måde kan fortolkes som skadelig eller upassende, som tolket af Sitly.
b. der provokerer vold mod og/eller chikane af en anden eller andre, eller som fører til eller er et resultat af udnyttelse eller misbrug af andre eller som udgør ulovlig aktivitet, eller som fremmer ulovlige aktiviteter.
c. der efter Sitlys mening er i modsœtning til god opførsel eller god smag eller er af en voldelig karakter.
d. hvori der anmodes om mindreåriges personlige oplysninger, hvori andres personlige oplysninger gøres tilgængelige, eller hvori dine personlige kontaktoplysninger er inkluderet. Hvis du deler indhold fra tredjeparter, såsom, men ikke begrænset til, at vise dem på foto eller nævne deres personlige oplysninger i referencerne, bør du få den anden parts godkendelse. Du bør til enhver tid kunne fremlægge bevis for denne godkendelse i tilfælde af en tvist.
e. der indeholder vira, trojanske heste, orme, bots eller andre programmer, der kan forårsage skade på et automatiseret system, eller som kan føre til, at et sådant system bliver ubrugeligt eller utilgængeligt, eller som kan slette eller give ejerskab til et sådant system, eller at er beregnet til at omgå de tekniske sikkerhedsforanstaltninger på Platformen og/eller Sitlys computersystemer.
f. der er baseret på usandheder og/eller er vildledende, eller som består i at påtage sig en falsk identitet og/eller forkert antyde at brugeren er tilsluttet Sitly.
g. der involverer kædebreve, junk mail eller spamming, hvorved adgangskoder eller andre detaljer som kan spores til enkeltpersoner der opfordres det til kommercielle eller ulovlige formål.
h. der krænker Sitlys og/eller tredjeparters rettigheder, ikke begrænset til intellektuelle ejendomsrettigheder eller rettigheder med hensyn til beskyttelsen af privatlivets fred.
i. der er i modsœtning med disse servicebetingelser, fortrolighedserklæringen eller mod nogen anden gældende lov og/eller regulering, som på anden måde er ulovligt, eller som kan skade interesser eller Sitlys gode navn.

6.3 Sitly forbeholder sig retten til at forkorte, ændre eller afvise indholdet eller fjerne indholdet fra platformen, hvis dette skulle blive fundet nødvendigt af Sitly, uden at du på nogen måde er berettiget til kompensation og/eller uden ansvar fra Sitly.

6.4 Hvis du er af den opfattelse, at ethvert indhold krænker dine rettigheder eller en anden brugers rettigheder eller en tredjepart, skal du straks rapportere dette til Sitly på den måde, som beskrevet i artikel 12.

7.1 Afhængigt af det valgte abonnement kan du gøre brug af Tjenesten enten gratis eller mod betaling. Den pris, du betaler for brugen af Tjenesten, afhænger af det abonnement, du vælger. Abonnementerne og tilhørende priser er tilgængelige på platformen. Klik her for en oversigt over abonnementer og priser. Omkostningerne ved abonnementer købt via iOS- og Android-appen kan være højere, fordi en del af transaktionsomkostningerne, som Apple og Google opkræver månedligt, overføres til Brugeren. Priserne er inklusiv moms og andre afgifter pålagt af myndighederne, medmindre andet er angivet.

7.2 Sitly forbeholder sig retten til at ændre priserne med en varsel på mindst tre måneder. Er du ikke enig med ændringen i prisen, har du ret til at holde op med at bruge tjenesten, og slette din profil på den dato, hvor ændringen af prisen træder i kraft, eller vælge et gratis abonnement med samme profil.

7.3 I tilfælde af at en betaling mislykkes på grund af utilstrækkelige midler, eller en anden årsag, der forhindrer transaktionen i at blive behandlet, kan Sitly forsøge at debitere betalingsmetoden igen. Sitly forbeholder sig retten til at forsøge at debitere den registrerede betalingsmetode med jævne mellemrum, indtil betalingen er gennemført. Hvis der gøres gentagne forsøg, og betalingen stadig ikke er sikret, kan Sitly suspendere din konto og stoppe din adgang til Tjenesten.

7.4 Betaling sker på den måde, der er beskrevet på Platformen. I tilfælde af, at betaling ikke sker rettidigt, forbeholder Sitly sig retten til straks at opsige aftalen eller til at spærre eller begrænse adgangen til Tjenesten indtil det tidspunkt, hvor du har overholdt dine (betalings)forpligtelser, herunder eventuelle omkostninger og interesse.

7.5 Klager i forbindelse med fakturaer og/eller tjenesten påvirker ikke din forpligtelse til at betale.

7.6 Hvis Sitly fastslår, at dit abonnement er blevet brugt til formål, der overtræder brugsbegrænsningerne som beskrevet i artikel 5, er Sitly berettiget til at beholde alle betalte gebyrer og anvende alle relevante politikker, herunder opsigelse af abonnementet uden refusion.

7.7.1 Sitly kan fra tid til anden tilbyde rabatter eller kampagnetilbud på Premium-abonnementer til visse brugere. Disse tilbud er underlagt de vilkår og betingelser, der er angivet på tidspunktet for tilbuddet.
7.7.2 Berettigelse til rabatter og kampagnetilbud afgøres udelukkende af Sitly baseret på kriterier såsom brugerplacering, abonnementshistorik eller andre faktorer, som Sitly anser for relevante.
7.7.3 Rabatter og kampagnetilbud er kun gyldige i en begrænset periode, som angivet i tilbuddet. Efter kampagneperiodens udløb, fornys abonnementet til standardprisen, medmindre brugeren opsiger abonnementet inden fornyelsesdatoen.
7.7.4 Sitly forbeholder sig retten til at ændre eller afslutte enhver rabat eller kampagnetilbud til enhver tid uden forudgående varsel. Eksisterende rabatter eller kampagnetilbud vil blive respekteret i varigheden af ​​den angivne periode.
7.7.5 Ethvert misbrug af rabatter eller kampagnetilbud, herunder, men ikke begrænset til, oprettelse af flere konti for at drage fordel af tilbud, vil resultere i øjeblikkelig suspendering eller opsigelse af brugerens konto og enhver gældende juridisk handling.

8.1 Intellektuelle rettigheder der gœlder for tjenesten, herunderhjemmesiden og databasen, samt eventuelle tekster, touch-and-feel, skabeloner af profiler, video, lyd- og fotomateriale der stilles til rådighed via hjemmesiden, med undtagelse af indholdet, forbliver Sitlys og/eller dets licensgiveres ejendom.

8.2 Under de betingelser, der er beskrevet i disse Servicevilkår, giver Sitly dig den begrænsede, personlige, tilbagekaldelige, ikke-eksklusive, ikke-underlicenserbare og ikke-overførbare ret til adgang til og til brug af Tjenesten, herunder Databasen, Indholdet, og platformen til de formål, der er beskrevet i disse servicevilkår.

8.3 Du bevarer i princippet de intellektuelle rettigheder til dit indhold. Du anerkender og accepterer, at din tilrådighedsstillelse/ uploading af indhold automatisk giver Sitly royalty-fri, verdensomspændende, uigenkaldelig, sub-licensbar ret til at offentliggøre dette Indhold og at duplikere indhold og til at lagre Indholdet i databasen, i det omfang, de er nødvendige for at tilvejebringe tjenesten.

8.4 Du giver udtrykkeligt afkald på alle personlige rettigheder der er nævnt i artikel 25 i den Auteurswet (“Forfatternes Lov”), herunder retten til at blive navngivet og retten til at modsætte sig ændringer, så vidt det er tilladt i henhold til denne lov.

8.5 Du bekræfter over for Sitly at du ejer alle rettigheder til indholdet, og at du er fuldt bemyndiget til at udstede licensen til Sitly, efter hensigten i denne artikel.

8.6 Det er udtrykkeligt forbudt at downloade, kopiere, ændre, reverse engineering eller offentliggøre enhver information, der er gjort tilgængelig via tjenesten eller platformen, eller at bruge sådanne oplysninger til andre formål end dem, der er nævnt i disse servicevilkår, medmindre Sitly eller de berørte rettighedshavere accepterer dette, eller medmindre obligatorisk hollandsk lov udtrykkeligt tillader sådan brug.

9.1 Når du opretter din profil og under din brug af tjenesten, stiller du dine (personlige) oplysninger til rådighed for Sitly. Disse (personlige) oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med Sitly fortrolighedserklæring og i overensstemmelse med gældende love og regler.

10.1 Du er forpligtet over for Sitly, og friholder Sitly imod eventuelle skader og omkostninger påført eller afholdt af Sitly som følge af (i) en kulpøs mangel af dig i at opfylde vilkårene og betingelserene, (ii) eventuelle handlinger udført af dig i forbindelse med din brug af tjenesten, eller (iii) enhver ulovlig handling. Eventuelle omkostninger eller tab, som Sitly pådrages i forbindelse med disse påstande, skal betales af dig.

10.2 Du bekræfter overfor Sitly at alle oplysninger du angiver, mens du opretter din profil eller placerer indholdet er fyldestgørende, aktuelle og præcise. Du anerkender at rigtigheden, opdatering, og fuldstændigheden af det indhold, der stilles til rådighed er af stor betydning for tjenestens optimale funktion.

10.3 Du bekræfter over for Sitly at du har tilladelse til at gøre brug af tjenesten, og at du vil handle i henhold til disse vilkår og betingelser. Du fraskriver mod Sitly krav fra tredjepart baseret på påstanden om at din brug af tjenesten, herunder men ikke begrænset til placeringen af indhold, er ulovlig.

11.1 Sitly påtager sig intet ansvar for skader som opstår som følge af levering af tjenesten eller som følge af ulovlige handlinger eller på anden måde, så vidt det er tilladt i henhold til ufravigelig lovgivning.

11.2 Hvis Sitly er ansvarlig over for dig for skader, der på en eller anden måde er opstået, så er denne forpligtelse i alle tilfælde begrænset pr forekomst (hvorved en tilsluttet række begivenheder betragtes som en begivenhed) til beløbene (herunder moms) betalt af dig til Sitly i løbet det indeværende kalenderår for tjenesten, som Sitly har ansvaret for.

11.3 Sitly er på ingen måde ansvarlig for driftstab, herunder rent økonomisk tab, tab af omsætning eller fortjeneste, tab af data eller immaterielle skader forbundet med eller som opstår som et resultat af tjenesten.

11.4 De i denne artikel nœvnte begrænsninger finder ikke anvendelse i tilfælde af at Sitly og/eller dens ledelse bevidst har opført sig hensynsløst.

11.5 Din eventuelle ret til erstatning forudsætter, at du hurtigst muligt rapporterer den pågældende skade skriftligt efter forekomst til Sitly. Ethvert krav på erstatning mod Sitly bortfalder 12 måneder efter modtagelsen af kravet.

12.1 Sitly er ikke ansvarlig for skader forbundet med (ulovlig) brug af platformen. Sitly er kun forpligtet til, under de betingelser, der er anført nedenfor, og efter at have modtaget en anmeldelse, at fjerne ethvert umiskendeligt ulovligt materiale eller at standse enhver umiskendelig ulovlig aktivitet.

12.2 Sitly har etableret en procedure, hvorved tilstedeværelsen eller tilgængeligheden af mistanke om ulovligt materiale kan anmeldes til Sitly. Dette kan ske via en email til info@sitly.dk eller ved at klikke på knappen “Anmeld bruger”, som er på profilsider og modtagne emails.

12.3 Sitly forbeholder sig retten til at nægte at blokere materiale eller at standse aktiviteter, såfremt Sitly har en legitim grund til at tvivle på rigtigheden af anmeldelsen eller rigtigheden af de indsendte beviser der følger med anmeldelsen, eller hvis en interessevurdering kræver dette. I dette tilfælde kan Sitly anmode om en juridisk dom fra en autoriseret domstol i Holland, som skal indikere, at materialet eller pågældende aktivitet er ulovligt.

12.4 Sitly kan på ingen som helst måde være forpligtet til at være part i en tvist mellem den ansvarlige for anmeldelsen og tredjepart.

12.5 Den person der indsender anmeldelsen fritager Sitly fra alle krav fra tredjepart i forbindelse med blokering eller fjernelse af materiale eller standse aktiviteterne. Erstatningen gælder for alle omkostninger og tab som Sitly har haft i forbindelse med en sådan påstand, herunder, men Sitly er begrænset til dækning af udgifter af juridisk bistand.

13.1 Hvis du gør brug af et gratis abonnement, har du ret til at ophøre med at bruge tjenesten og til at fjerne din profil.

13.2.1 Hvis du gør brug af et betalt abonnement, er Tjenesten tilgængelig i den periode, du har valgt under abonnementsprocessen (“Abonnementsperioden”).

13.2.2 Medmindre du inden udløbet af abonnementsperioden giver Sitly besked om, at du ønsker at opsige et abonnement, fornyes dit abonnement automatisk på en tilbagevendende basis svarende til løbetiden for dit oprindelige abonnement. Du giver Sitly tilladelse til at opkræve det på det tidspunkt gældende abonnementsgebyr for en sådan fornyelse ved hjælp af et hvilket som helst kreditkort eller anden betalingsmekanisme, vi har registreret på dig.

13.2.3 Fornyelse af abonnementsperioder kan annulleres af dig 1 uge før næste faktureringsdato. Ved opsigelse træder opsigelsen i kraft dagen efter den sidste dag i den aktuelle Abonnementsperiode.

13.2.4 For at annullere abonnementer, der betales direkte via Sitly-platformen, skal abonnenter enten annullere deres abonnement i deres kontoindstillinger på Sitly-platformen eller sende en anmodning om annullering via e-mail til info@sitly.dk.

13.2.5 Bemærk venligst, at Sitly ikke har mulighed for at annullere abonnementer oprettet via Sitly Android- eller iOS-appen. Abonnenter, der ønsker at annullere deres abonnementer, skal gøre det via deres respektive Google Play- eller Apple App Store-konti i henhold til de procedurer, der er beskrevet i artikel 13.2.6 og 13.2.7.

13.2.6 Abonnementer købt via Sitly Android-appen skal annulleres via din Google Play-konto. Abonnenter bør følge trinene beskrevet af Google Support for at administrere eller annullere deres abonnementer, som kan findes her.

13.2.7 Abonnementer oprettet via Sitly iOS-appen skal annulleres via abonnementsmenuen på din iPhone. Instruktioner fra Apple Support om, hvordan du administrerer eller annullerer disse abonnementer, kan findes her.

13.2.8 Medmindre det er specifikt angivet i disse servicevilkår, kan alle betalinger foretaget for abonnementer, tjenester eller produkter via Sitly-platformen eller via apps ikke refunderes. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til, engangskøb og tilbagevendende abonnementer. Der er ingen refusioner eller kreditter for delvist brugte perioder af et abonnement, en tjeneste eller et produkt, selvom abonnementet opsiges inden udgangen af den aktuelle faktureringscyklus.

13.2.9 Ved opsigelse af et abonnement vil du fortsat have adgang til abonnementstjenesterne indtil udgangen af den aktuelle betalte faktureringsperiode. Når faktureringsperioden er slut, vil abonnementet ikke blive fornyet, men der vil ikke blive ydet refusion for nogen forudgående brugs- eller ikke-brugsperiode.

13.3 Sitly gør opmærksom på, at du ikke kan gøre brug af betænkningstid som angivet i artikel 7:46d del 1 BW (Hollandsk civilretslov). Tjenesten udføres nemlig direkte med din accept, som tilsigtet i artikel 7:46i del 5 under 1 BW.

13.4 I tilfælde af ophœvelsen af aftalen , så vil ingen annullering finde sted andet end det, som Sitly allerede har leveret og/eller gennemført og eventuelle betalingsforpligtelser. Beløb faktureret af Sitly før ophœvelsen i forbindelse med det, som Sitly har leveret eller har udført korrekt, skal betales i henhold til det, der er angivet i den foregående sætning, og skal betales med det samme på tidspunktet ophœvelsen.

13.5 Ved ophør af aftalen, uanset årsagen, vil din ret til brug af tjenesten og din adgang til tjenesten stoppe. Sitly vil slette din profil ved ophør af aftalen, uanset årsagen. Sitly forbeholder sig retten til at bruge alt indhold som anført i artikel 8. Dog vil Sitly, efter anmodning fra dig, fjerne eller anonymisere alt indhold. Sitly er ikke forpligtet til at levere til dig og/eller at konvertere indhold efter afslutningen af aftalen.

13.6 Sitly forbeholder sig retten til at suspendere eller lukke din konto og din adgang til tjenesterne uden varsel eller ansvar, hvis du overtræder disse servicevilkår.

14.1 Hollandsk lov er gældende for disse servicevilkår og på brugen af Tjenesten og Platformen. Anvendeligheden af Wienersalgskonventionen (CISG) er udtrykkeligt udelukket.

14.2 Enhver tvist, der opstår mellem dig og Sitly, skal forelægges den autoriserede dommer i arrondissement (“distrikt”) i Amsterdam, medmindre ufravigelig lov kræver, at tvisten forelægges en anden dommer.

14.3 Sitly kan overdrage rettigheder og forpligtelser, der opstår fra disse vilkår og betingelser, til andre, og vil informere dig om dette, før det finder sted. Hvis du ikke finder denne overførsel af rettigheder og forpligtelser acceptabel, så kan du ophøre med at bruge tjenesten og slette din profil.

14.4 Såfremt en del af disse servicebetingelser er eller bliver ugyldig, så er du og Sitly forpligtet af det, som tilbagestår. Sitly erstatter den ugyldige del med betingelser der er gyldige, og for hvilke juridiske konsekvenser, med hensyn til indholdet og hensigten med disse Vilkår og Betingelser, skal så vidt stemme overens med den ugyldige del.

Fortrolighedserklæring

Sitly er en online service, der, via Hjemmesiden, har til formål at samle privatpersoner, der ønsker at organisere midlertidig børnepasning af deres barn/børn af andre privatpersoner eller professionelle personer med privatpersoner eller professionelle personer, der er parat til at tilbyde børnepasning til private. Brugere kan danne, på grundlag af profiler, en mening om de andre brugeres egenskaber og kvaliteter.

Sitly er en del af Besloten vennootschap (“Begrænset Selskab”) 2Care4Kids Group BV, og arbejder også under navnet Sitly.es, med den registrerede adresse (1016 DV) Amsterdam, Keizersgracht 229, og er registreret hos handelskammeret i Amsterdam under registreringsnummer 56028458, momsnummer: NL851948844B01. Den måde, hvorpå dine personlige oplysninger opbevares og anvendes, er registreret hos “Bestyrelsen for beskyttelse af personlige oplysninger” under registreringsnummeret m1517431.

Konto refererer til en række ressourcer og rettigheder inden for et givet computersystem, der er tildelt dig som bruger med det formål at få adgang til og/eller bruge platformen.

Kontrollør refererer til en entitet (i dette tilfælde Sitly), som bestemmer formålet og midlerne i behandlingen af personlige data.

Datasubjekt refererer til enhver person, hvis personlige data indsamles, gemmes eller behandles.

GDPR refererer til Europa-Parlamentets og Rådets forordning 2016/679 af 27. april 2016 vedrørende beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandlingen af personlige data og den frie udveksling af disse data samt ophævelse af Direktivet 95/46/EC.

Personlige data refererer til alle data nævnt i sektionen Profil.

Behandling refererer til indsamlingen, registreringen, organiseringen, struktureringen, opbevaringen, tilpasningen eller ændringen, hentningen, konsultationen, brugen, offentliggørelsen ved transmission, formidlingen eller anden tilgængeliggørelse, tilknytningen eller kombinationen, restriktionen, slettelsen eller ødelæggelsen af personlige data.

Behandler refererer til enhver entitet (i dette tilfælde Sitly), som behandler personlige data på vegne af kontrolløren.

Bruger refererer til en person med funktion som forældre eller babysitter, som har adgang til og bruger platformen via brugerens konto.

Brugerindhold refererer til al indhold og information, der slås op, uploades, offentliggøres, linkes til, udsendes, registreres, fremvises eller på anden måde gøres tilgængelig på platformen og/eller transmitteres af én bruger til andre brugere, herunder tekstbeskeder, chat, videoer, fotografier og lignende, uanset om det er offentligt eller privat transmitteret.

Sitly er den ansvarlige kontrollør for behandlingen af personlige data. Hvad angår alle spørgsmål vedrørende beskyttelsen af personlige data, kan du kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular på vores hjemmeside.

Sitly har ikke en databeskyttelsesrådgiver.

Profil

For at komme i kontakt med andre brugere, skal du først oprette en personlig profil. Når du opretter en profil, vil du blive bedt om at indtaste visse oplysninger om dig selv. Du er ikke forpligtet til at indtaste alle oplysningerne.

Følgende oplysninger er obligatoriske for alle brugere:

Fornavn og efternavn
Gyldig e-mailadresse og adgangskode
Postnummer og husnummer
Personlig beskrivelse
Eventuelt suppleret med:

Mobiltelefonnummer
Antal år med børnepasningserfaring
Erfaringer med alderskategorier af børn
Referencer
Maksimalt antal børn, for hvem du er parat til at passe på én gang:

Arbejde/studie
Ryger: ja/nej
Sprogevner
Relevant kvalifikation
For forældre er følgende oplysninger også obligatoriske:

Børnepasningspræferencer
Antal børn
Køn på børn
Børnenes fødselsdag
Gravid: ja/nej
Du kan til enhver tid ændre de angivne oplysninger.

Du kan også tilføje andre oplysninger til din profil, såsom et foto eller et link til din hjemmeside.

Din profil er som udgangspunkt offentlig, hvilket betyder, at den kan ses af alle. Du kan også oprette en profil, så den kun er synlige for Brugere, der også har en Profil. Du kan til ethvert tidspunkt ændre denne indstilling.

Indhold

Sitly gemmer og behandler al indhold, som du gør tilgængeligt via Sitly. Hvis du offentliggør indhold, f.eks. din profil, kan andre brugere anvende eller reagere på det.

Hvis du sletter din profil, gør Sitly din profil utilgængelig med det samme. Ved slettelse vil dine data blive gemt i en periode på maks. seks (6) måneder. Sitly vil fjerne eller anonymisere indholdet, hvis du anmoder om det.

Automatisk genererede oplysninger

For at sikre en effektiv drift af Sitly (for eksempel for at sikre, at siderne vises korrekt, og for at sikre Tjenestens sikkerhed), kræver Sitly visse oplysninger. Derfor vil Sitly indsamle automatisk genererede oplysninger om din surfing-adfærd, mens du bruger Sitly. Denne information består af din IP-adresse (nummeret på din computer på internettet, hvilket gør det muligt at genkende din computer), type af browser (edb-program, der muliggør visning af hjemmesider), computersystem som du bruger, og de sider du besøger på webstedet.

Det vil altid foregå anonymt, såfremt Sitly anvender disse oplysninger.

Sitly bruger oplysninger om dig til følgende formål:

For at gøre brug af Tjenesten mulig.
For at kunne sende dig oplysninger om Sitly egne tjenester, og til at reagere på spørgsmål og/eller klager, som du måtte have.
For at kunne sende dig oplysninger om produkter og tjenester fra Sitly’s partnere, hvis du har givet tilladelse til dette.
For at generere anonyme statistiske data.
For at sikre Tjenesten, og til at ændre og forbedre Tjenesten.
For at behandle betalinger.
For at give oplysninger om dig til tredjemand, hvis du har givet tilladelse til dette, eller hvis det er påkrævet ved lov eller forordning. Sitly vil holde dig informeret om udviklingen af ​​Tjenesten. Hvis der for eksempel en ny udvidelse til Tjenesten, eller hvis en opdatering skal finde sted, så vil Sitly informere dig om dette. Sitly kan også holde dig orienteret om nuværende eller fremtidige særlige tilbud.

Såfremt du ikke ønsker at modtage e-mails fra Sitly, kan du afmelde dig via dine profilindstillinger. Et link, der giver dig mulighed for at afmelde dig er ligeledes inkluderet i alle e-mails sendt til dig af Sitly.

Sitly bruger automatisk genererede data til statistiske formål, og ligeledes til beskyttelse og forbedring af Sitly. Disse data kan gives til tredjepart, forudsat at de er helt anonyme og dermed ikke personligt kan spores tilbage til dig (ingen personlige oplysninger).

Brug af tredjeparter

Sitly kan give dine oplysninger videre til tredjeparter, forudsat at du udtrykkeligt har givet dit samtykke til det i tilfælde af en bestemt tredjepart, f.eks. ved betalingsprocesser. Det kan også ske, hvis disse oplysninger ikke kan spores tilbage til dig personligt (såsom automatisk genereret information, som ikke inkluderer din IP-adresse).

Endelig kan Sitly give dine oplysninger til tredjeparter, hvis vi er forpligtet til at gøre det ifølge loven eller regulering, hvis det kræves i forbindelse med en retssag, eller hvis vi mener, det er nødvendigt for at beskytte Sitly’s rettigheder.

Sitly vil ikke give dine oplysninger til tredjeparter med henblik på direkte markedsføringsmæssige formål (f.eks. for at sende specielle tilbud) uden dit udtrykkelige samtykke.

Sitly kan anvende en gengivelse af din konto til jobportaler for at markedsføre brugen af Sitly. De angivne oplysninger vil blive anonymiseret.

Hjemmesiden kan indeholde links, som kan sende dig fra Sitly’s hjemmeside til en anden, hvis du klikker på dem. Sitly har ingen indflydelse på de tjenester og/eller hjemmesider, der linkes til fra Sitly’s hjemmeside. Det er derfor muligt, at der gælder en anden fortrolighedspolitik for pågældende tjenester og/eller hjemmesider. Sitly’s fortrolighedspolitik gælder kun for (personlige) oplysninger, som indsamles af tjenesten. Sitly påtager intet ansvar for (funktionen af og/eller indholdet af) tredjeparts tjenester og/eller hjemmesider.

Behandlingen af dine personlige data er baseret på følgende retsgrundlag:

Samtykke

Sitly behandler personlige data baseret på samtykke fra vores datasubjekter til et eller flere specifikke formål (paragraf 6, stk. 1, litra a GDPR).

Aftaleforhold

Vi behandler personlige data, der frivilligt meddeles os i forbindelse med den aftalemæssige behandling af f.eks. nødvendige betalinger (paragraf 6, stk. 1, litra b GDPR).

Legitime interesser

Vi behandler personlige data angivet af datasubjektet, da det er nødvendigt med henblik på de legitime interesser, som Sitly følger (paragraf 6, stk. 1, litra f GDPR).

Hvis du ønsker yderligere information vedrørende ovenstående, kan du kontakte os via vores kontaktformular på vores hjemmeside.

Sitly bruger passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger til at beskytte dine (personlige) oplysninger mod tab og mod enhver form for ulovlig behandling. Blandt andet sikrer Sitly, at alle personlige oplysninger bliver sikkert opbevaret. Sitly anvender professionelle cloud-udbydere til opbevaring af data.

Du kan altid anmode om, se, og om nødvendigt ændre dine (personlige) oplysninger i din profil. Hvis du gerne vil vide, hvilke oplysninger Sitly har gemt om dig, eller hvis du ønsker at ændre oplysninger, der ikke fremgår af din profil, kan du kontakte os via vores kontaktformular på Sitly’s hjemmeside.

Du har ret til at afvise behandling af personlige data om dig på baggrund af din specifikke situation, når behandlingen af disse data er baseret på vores legitime interesser.

Du kan få en behandlingsrestriktion af Sitly i tilfælde af, at nøjagtigheden af de personlige data anfægtes, hvis behandlingen er ulovlig, hvis Sitly ikke længere har brug for de personlige data med henblik på behandlingen, men de personlige data kræves af dig med henblik på etablering, udførelse eller forsvar af juridiske krav, og endelig hvis du protesterer mod behandlingen (som nævnt i ovenstående afsnit).

Du har ret til at modtage de personlige data vedrørende dig i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format, og du har ret til at sende disse data til en anden kontrollør.

Du har ret til at anmode om slettelse af dine personlige data uden unødig forsinkelse, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, de blev indsamlet eller på anden måde behandlet, hvis du tilbagetrækker dit samtykke, hvorpå vores behandling er baseret, hvis du har gjort indsigelse mod vores behandling af dine data og der ikke er noget altovervejende juridisk grundlag for behandlingen, hvis dine data er blevet behandlet ulovligt, hvis de personlige data skal slettes vedrørende overholdelse af juridisk forpligtelse ifølge fagforeningslovgivingen, som Sitly er underlagt.

Hvis du gerne vil anmode om nogen af disse rettigheder, kan du kontakte os via vores kontaktformular på Sitly’s hjemmeside.

Af tekniske eller driftsmæssige årsager, kan det være nødvendigt at overføre dine oplysninger til (servere af) selskaber og/eller tjenesteydere allieret med Sitly i USA eller andre lande uden for Europa. Sitly sikrer, at personlige oplysninger kun sendes til lande, hvor den Europæiske Kommission har bestemt, at pågældende land tilbyder et passende sikkerhedsniveau vedrørende personlige oplysninger, uanset om det er baseret på § 45 GDPR eller EU standard kontraktklausuler og/eller EU-USA Privacy Shield (beskyttelse af personlige oplysninger).

Du skal være mindst seksten (16) år for at bruge Sitly. Du kan ikke oprette dig på Sitly, hvis du er under seksten (16).

Denne fortrolighedserklæring kan ændres. Sådanne ændringer vil blive annonceret på hjemmesiden og/eller i en besked til dig.

Skulle du have spørgsmål til denne fortrolighedserklæring, kan du sende en e-mail til info@sitly.dk.

Cookie-erklæring

Cookies er små tekstfiler, der indeholder data – de placeres i din computer, tablet, telefon eller andre internetaktiverede enheder, når du bruger vores hjemmeside. HTTP-cookies indeholder en unik identifikationskode, der gør det muligt for os at genkende din browser under besøg på vores hjemmeside og spore visse aspekter af din aktivitet.

Session-cookies giver os mulighed for at se hvile dele af vores hjemmeside, du besøger under et enkelt besøg; permanent cookies giver os mulighed for at se og huske dine præferencer over gentagne besøg, så dine indstillinger forbliver de samme, når du vender tilbage.

Cookies lagres i mappen på din enheds browser, hvor du kan se og justere deres indstillinger. Permanente cookies kan slettes manuelt eller rutinemæssigt fra din browser, mens session-cookies slettes automatisk, når du lukker din browser.
Vi bruger følgende cookies:
Førsteparts-cookies: De sendes til din enhed af Sitly for at lette de tjenester, du anmoder om via vores hjemmeside, og for at tilpasse din platformsoplevelse.
Tredjeparts-cookies: Disse sendes til din enhed af enheder uden for Sitly for at spore og overvåge din online browsingaktivitet på tværs af andre websteder på internettet.
Der er flere typer cookies, som vi har kategoriseret efter formål og angivet nedenfor. Husk, at du i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning fra 2016 (GDPR) har mulighed for at fravælge unødvendige cookies, som du føler kompromitterer dit browsing-privatliv, eller administrere dine indstillinger til enhver tid.
Fortsæt med at læse for den komplette liste over første- og tredjepartscookies, der bruges på vores hjemmeside. Få en kort beskrivelse, find ud af, hvor længe disse cookies forbliver på din enhed, og se, hvem afsenderen er for hver tredjepartscookie.

Nødvendige cookies er dem, der er essentielle for, at vores hjemmeside kan fungere korrekt, og de omfatter grundlæggende funktioner såsom understøttelse af navigation mellem forskellige dele af hjemmesiden, identifikation af sessioner, og de tillader brugere at logge ind på sikrede områder af hjemmesiden. Af denne grund deaktiverer deaktivering af tekniske cookies effektivt webstedets væsentlige funktioner.

Funktionelle cookies er dem, der gør vores websted nemmere og mere bekvemt for dig at bruge, og de sikrer, at du får en mere personlig browsingoplevelse ved at huske ting som dine indstillinger, navn og regionale placering.
De nødvendige og funktionelle cookies, der anvendes på Sitly, vises nedenfor:

Cookienavn: AEC
Beskrivelse: AEC-cookies sikrer, at anmodninger om browsing-session foretages af en bruger, ikke andre websteder, for at forhindre ondsindede websteder i hemmeligt at handle på brugerens vegne. Med andre ord hjælper dette os med at være sikre på, at du er personen bag dine handlinger på vores side.
Oprindelse: Google
Varighed: 180 dage

Cookienavn: authToken
Beskrivelse: AuthToken-cookien er påkrævet for, at brugere kan logge ind på vores side og starte en ny session med deres personlige konto, der bekræfter, at kontooplysningerne er korrekte. Det betyder, at du har brug for denne cookie for at få adgang til dit medlemskab på vores hjemmeside.
Oprindelse: Sitly
Varighed: 400 dage

Cookienavn: SAMTYKKE
Beskrivelse: SAMTYKKE-cookien gemmer en brugers præferencer og cookievalg for at bevare privatlivets fred under browsing. Dette giver dig en bekvem måde at holde dine cookie-indstillinger konsistente på tværs af forskellige sessioner.
Oprindelse: Google Tag Manager GTM
Varighed: 400 dage

Cookienavn: NID
Beskrivelse: NID- og ENID-cookies og “”VISITOR_INFO1_LIVE”” og “”YEC””-cookies bruges til at forbedre søgeresultater og afspille indlejrede videoer, mens de giver vores team engagementsanalyse relateret til annoncering og brugerpræferencer – hvilket sikrer, at du er i stand til at få adgang til og interagere med alt indhold på vores side.
Oprindelse: Google
Varighed: 396 dage

Cookienavn: SOCS
Beskrivelse: SOCS-cookies gemmer brugerpræferencer og indstillinger relateret til personlige annoncer. Dette giver dig en bekvem måde at holde dine cookie-indstillinger konsistente på tværs af forskellige sessioner.
Oprindelse: Google
Varighed: 395 dage

Cookienavn: wp-wpml_current_language
Beskrivelse: Wp-wpml_current_language-cookien er påkrævet for, at vi kan identificere og huske en brugers foretrukne sprog, så vores platform forbliver tilgængelig og inkluderende.
Oprindelse: Sitly
Varighed: 1 session

Cookienavn: sitlyCouponCode
Beskrivelse: SitlyCouponCode viser os, om du er landet på en af ​​vores sider, der indeholder et kampagnetilbud. Det giver os oplysningerne om den salgsfremmende side, du har besøgt, for at afgøre, om du er berettiget til at modtage en rabat, og i så fald hvilken.
Oprindelse: Sitly
Varighed: 1 session

Analytiske cookies, også kendt som performance-cookies, indsamler information om, hvordan vores hjemmeside bruges. Disse oplysninger fortæller os for eksempel, hvordan vores annoncekampagner klarer sig sammen med vores platforms informative og interaktive indhold på vores hjemmeside og mobilapp. Vi bruger disse data til at sikre, at vi reagerer på dine skiftende behov og gør vores websted så let som muligt for dig at få adgang til og bruge.

De analytiske cookies eller præstationscookies, der bruges på Sitly, er anført nedenfor:

Cookienavn: _clck
Beskrivelse: _clck-cookien gemmer et unikt ID for hver besøgende på webstedet, hvilket giver os mulighed for at tælle og genkende, hvor mange forskellige brugere vores websted har.
Oprindelse: Clarity
Varighed: 365 dage

Cookienavn: _clsk
Beskrivelse: _clsk-cookien kombinerer og gemmer en brugers daglige sidevisninger i en enkelt sessionsregistrering, så vi kan se og gemme hver besøgendes aktivitet separat.
Oprindelse: Clarity
Varighed: 1 dag

Cookienavn: _ga
Beskrivelse: _ga-cookien tildeler hver besøgende et unikt bruger-id, hvilket gør det muligt for Google Analytics at skelne en bruger fra en anden.
Oprindelse: Google GA4
Varighed: 400 dage

Cookienavn: _ga_SiteID
Beskrivelse: _ga_SiteID-cookien gemmer og tæller sidevisninger for hvert bruger-id, så vi kan se, hvilke dele af vores websted, der er mest aktive.
Oprindelse: Google GA4
Varighed: 400 dage

Cookienavn: _gid
Beskrivelse: _gid-cookien gemmer og opdaterer bruger-id’er til statistisk analyse, så vi kan identificere tendenser og mønstre på tværs af vores platform.
Oprindelse: Google GA4
Varighed: 1 dag

Husk, at mange af disse cookies bruges i forbindelse med Google Analytics, hvilket betyder, at Googles mulighed for at bruge og dele de indsamlede oplysninger med sine andre tjenester er underlagt Google Analytics Servicevilkår samt Googles privatlivspolitik.

Det vigtigste er, at din IP-adresse altid forbliver privat, og de data, Google indsamler, anonymiseres med pseudonymer, hvor det er muligt. Ifølge Google opbevares alle indsamlede data sikkert på dets servere i USA, og virksomheden følger Privacy Shield-principperne for amerikanske virksomheder.

Du kan helt fravælge Googles cookies ved at følge instruktionerne på Googles cookies-side eller ved at installere opt-out browser-tilføjelsen fra Google Analytics – husk blot, at fravælge Google Analytics vil også trække din deltagelse fra Google Optimize tilbage.

Klik her for at fravælge Clarity – eller få Protect My Choices-browserudvidelsen fra Digital Advertising Alliance.

Annoncecookies, også kendt som sporingscookies, bruges til at indsamle data og analysere din aktivitet på vores hjemmeside og andre websider fra vores netværk. Disse cookies hjælper os med at tilbyde dig personlig og relevant annoncering udelukkende baseret på din profil og præferencer, ikke dit navn, e-mailadresse eller andre personlige data.

Aktivering af annoncerings- eller sporingscookies kan endda hjælpe med at forhindre den samme annonce i at blive vist igen og igen, sikre, at annoncer vises korrekt på skærmen, og vælge annoncer baseret på dine interesser. Med dit samtykke kan tredjeparter også installere sådanne cookies på dine enheder for at overvåge dit besøg på vores platform.

Annonce- eller sporingscookies, der bruges på Sitly, er anført nedenfor:
Cookienavn: _fbp
Beskrivelse: _fbp-cookien giver Facebook mulighed for at indstille et unikt bruger-id for besøgende på webstedet, så de kan spore brugere på vores websted for mere relevante annoncer på deres netværk.
Oprindelse: Facebook
Varighed: 90 dage

Cookienavn: ad_userdata
Beskrivelse: Ad_user_data-cookien bestemmer, om personlige data sendes til Google baseret på brugersamtykke til onlineannonceringsformål.
Oprindelse: Google
Varighed: 13 måneder

Cookienavn: ad_personalization
Beskrivelse: Ad_personalization-cookien, der kontrollerer personoplysninger, kan bruges til formål som remarketing, baseret på brugersamtykke. Dette betyder, at dine data kan bruges af Google til personlig tilpasning af annoncer.
Oprindelse: Google
Varighed: 13 måneder

Cookienavn: _gcl_au
Beskrivelse: _gcl_au-cookien lader Google måle, gemme og spore klikdata for at identificere, hvilke sider, kampagner og annoncer, der er involveret i at konvertere besøgende på webstedet til abonnerende brugere.
Oprindelse: Google
Varighed: 90 dage

Cookienavn: _scid
Beskrivelse: _scid-cookien tillader Snapchat at indstille unikke bruger- og session-id’er for besøgende på hjemmesiden, så de kan spore brugere på vores hjemmeside for mere relevante annoncer på deres netværk.
Oprindelse: Snapchat
Varighed: 396 dage

Cookienavn: _scid_r
Beskrivelse: _scid_r cookien er en anden cookie, der lader Snapchat indstille et sporbart bruger- og session-id for hver besøgende på vores hjemmeside for at tilbyde mere relevante annoncer på deres netværk.
Oprindelse: Snapchat
Varighed: 396 dage

Cookienavn: _tt_enable_cookie
Beskrivelse: _tt_enable_cookie cookien lader TikTok spore og gemme brugernes samtykkeindstillinger for deres tredjepartscookies.
Oprindelse: TikTok
Varighed: 390 dage

Cookienavn: _ttp
Beskrivelse: _ttp cookien giver TikTok mulighed for at tildele hver besøgende et unikt bruger-id, så de kan spore brugernes aktivitet på vores hjemmeside og tilbyde mere relevante annoncer på deres netværk.
Oprindelse: TikTok
Varighed: 390 dage

Cookienavn: _uetsid
Beskrivelse: _uetsid cookien lader Bing indstille et session-id for besøgende på vores hjemmeside for at tilbyde brugerne mere relevante annoncer på deres netværk.
Oprindelse: Bing Ads
Varighed: 1 dag

Cookienavn: _uetvid
Beskrivelse: _uetvid-cookien giver Bing mulighed for at lagre og spore brugeres besøg på tværs af hjemmesider for at kunne tilbyde mere relevante annoncer på deres netværk.
Oprindelse: Bing Ads
Varighed: 390 dage

Du kan justere dine indstillinger for at forhindre tredjepart-virksomheder og annoncører i at anvende dine oplysninger. Du skal blot følge instruktionerne på siderne nedenfor for at tilpasse dine cookie-indstillinger.

Facebook Custom Audiences
Hvis du har en Facebook-konto, klik her.
Hvis du ikke har en Facebook-konto, klik her.
Google Ads
Klik her

Snapchat
Klik her
TikTok
Klik her
Bing Ads
Klik her

Skip to content